امرور تولدمه. دوست داشتم بودی و تولدم را تبریک میگفتی. اما هیچ اثری ازت نیست.
+ نوشته شده در شنبه پنجم فروردین ۱۳۹۶ساعت 5:2 توسط nooshin |
shabgardemobtala...
ما را در سایت shabgardemobtala دنبال میکنید
برچسب: تولد, نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 11:15