سلام. توی گلخونه هستم و بیاد همه لحظه هایی که با یادت سر شد. نمیدونم کجایی و چه میکنی. اما مطمینم جات بهتر از منه. در میان انبوه گل رز کار میکنم اما احساس شعف نمیکنم. حس میکنم جای من اینجا نیست. اینجا برام یکنواخت شده. کاش خدا دوباره لطفشو شامل حالم میکرد. به امید همه اوقات شاد و خوب.
shabgardemobtala...
ما را در سایت shabgardemobtala دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 20:24